خروپف و خرخر

در مورد تاثیرات خروپف و خرخر

خروپف و خرخر

در مورد تاثیرات خروپف و خرخر

خروپف از تشخیص تا درمان

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال

تا 15 سال پیش هیچ کس پرداخت های اعتباری نداشت. هیچ کس در باورش نیز نمی گنجید که سیستمی طراحی شود که همه از طریق یک کارت ساده بتوانند چیزهای مختلف بخرند. 

به تدریج همین کارت فیزیکی هم حذف شد و همه با گوشی های موبایل یا لب تاب خود خریدهایشان را انجام می دهند و دیگر کمتر کسی است که پول نقد در جیب خود داشته باشید. حتی دست فروشان ساده هم مجهز به دستگاه های خودپرداز هستند و شما با چند حرکت ساده می توانید خریدی راحت داشته باشید. 

زمانی که پول اختراع شد، وسیله ای اعتباری بود که همه بتوانند با استفاده از آن، معاملات خود را انجام بدهند. پول چیز با ارزشی نیست اما به خاطر این که افراد زیادی به آن باور دارند و استفاده کنندگان آن فراوان هستند، اعتبار زیادی پیدا کرده است. شما این روزها بدون داشتن این اعتبار، نمی توانید زندگی کنید. 

بحق ارزهای دیجتیال نیز همین است. نوع جدیدی از ارزش اعتباری که هر چقدر باورمندان به آن بیشتر باشد، طبیعتا ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. 

 

آینده ارز دیجیتال

واقعیت این جاست که تمامی کارشناسان حوزه های اقتصادی با دید خوشبینانه به این پدیده نوظهور نگاه می کنند. معمولا هر آن چه که به عنوان معایب ارزهای دیجیتال گفته می شود، در واقع به نوعی مزیت آن محسوب می شود. مثلا ناشناس بودن منبع تراکنش ها، می تواند امنیت افراد را به هنگام تراکنش بالا ببرد. حدس زدن رمز و هک کردن آدرس کیف پول افراد عملا غیرممکن است. 

با توجه به تمام نکاتی که در مورد ارز دیجیتال گفته می شود، به نظر می آید که تا چندین سال آینده، جهش های عجیبی از این پدیده خواهیم دید و تبدیل به یکی از لوازم ضروری زندگی ما می شود. 

بنابراین درست مثل هر پدیده ی نوظهور دیگری، طبیعی است که در ابتدا، تردیدهای فراوانی نسبت به آن وجود داشته باشد اما اگر بخواهیم نگاهی به روند صعودی بیت کوین در طول 10 سال اخیر بیندازیم، متوجه خواهیم شد که روز به روز، افراد و موسسات بیشتری به ارزهای دیجیتال باور پیدا می کنند و همین مسئله، آینده ی آن را روشن می کنند. 

 

بلاخره ارز دیجیتال بخریم یا نخریم؟

اگر می خواهید وارد بازار معامله شوید، بهتر است در ابتدا آموزش ارز دیجیتال ببینید! بدون آموزش ممکن است متحمل ضرر و زیان شوید. بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل هر بازار دیگری نیازمند دانش و تخصص است. 

اما اگر می خواهید به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنید، باید اشاره کنیم که ارزهای دیجیتال می توانند گزینه ی خیلی خوبی باشند. 

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • زیبان زیبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی